Networking

Networking‐ul este un instrument personal şi de business. Termenii pe care îi vom întâlni cel mai frecvent atunci când cineva descrie activitatea de networking vor include beneficii comune, relații de tip câştig – câştig, cunoaşterea unui număr mare de persoane şi putem continua. În cadrul proiectului, activitatea de networking este structurată pe patru paliere: evenimentele de networking, newsletter, networking virtual susținut de platformele sociale, precum Facebook şi networking organizațional.

Scopul evenimentelor de networking este să ofere mediul ideal pentru dezvoltarea afacerilor participanților, prin crearea de oportunități de afaceri atât între participanți, cât şi între aceştia şi ceilalți membri ai comunității de afaceri, şi mediul prielnic pentru dezvoltarea personală a membrilor din rețea în ceea ce priveşte competențele manageriale.

Temele abordate vizează aspecte legate de testarea ideii de afacere, de networking personal şi organizaţional, de importanţa programelor de formare, de rolurile diferite ale antreprenorului şi ale managerului în gestiunea unui business, de etapele şi dificultăţile unui start-up online.

Participanții selectați pentru a lua parte la acest tip de evenimente fac parte din rândul persoanelor încadrate în grupul țintă al proiectului, dar şi angajatorilor, angajaților interesați să‐şi deschidă propria afacere şi antreprenorilor.
Evenimentul se va desfăşura pe durata a trei ore, pe teme specifice, până la încheierea proiectului. Se va desfăşura într-o zi de lucru a săptămânii, după-amiaza, în intervalul 17 – 21.
Atmosfera este una informală, care să stimuleze relaţionarea liberă şi participarea tuturor celor prezenţi la eveniment. De aceea, spaţiile cele mai potrivite pentru găzduirea acestor evenimente au fost precum cafenea, ceainărie sau spațiu expozițional pentru a înlesni interacțiunea participanților. Pentru fiecare temă / eveniment este invitat un speaker / moderator care să împărtăşească participanților din propria experiență şi să contribuie la dezvoltarea lor personală.

În sprijinul acestor evenimente am folosit valoarea adaugată adusă de reţelele sociale, precum Facebook. Astfel a fost înfiinţat grupul ”Comunitatea antreprenorilor cu idei”, care numără mai mult de 145 de membri. Aici am postat informaţie legată de fiecare nou eveniment de networking, de fiecare număr al NewsLetter-ului dedicat temelor antreprenoriale, precum şi de orice subiect din domeniu de interes.